بایگانی نوشته‌ها

آموزش روند شناسی به سبک پرایس اکشن در فارکس

آموزش روند شناسی به سبک پرایس اکشن در فارکس

این ویدئو جلسه ی اول از پکیج اموزشی پرایس اکشن ما میباشد ، که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته تا با روش تدریس و فن بیان و کیفیت ویدئو و مطالب آشنا بشید و در صورت تمایل با ما در این راه همراه شوید .این قسمت مربوط به مبحث ساختار شناسی بازارهای مالی میباشد که فقط مخصوص پرایس اکشن نمیباشد و شما در هر روشی میتواندی مورد استفاده قرار دهید.
اکسپرت تریلنیک استاپ Trailing Stop (ورژن غیر رایگان)

اکسپرت تریلنیک استاپ Trailing Stop (ورژن غیر رایگان)

معرفی اکسپرت تریلنیک استاپ Trailing Stopتریلنگ استاپ Trailing Stop در فارکس که از آن به عنوان حد ضرر پویا یا حد ضرر متحرک نیز نام برده می شود عبارت است از حرکت حد ضرر stop loss به میزان مشخص شده در جهت معامله به منظور سیو سود و کمتر کردن ریسک معاملات یا همان ریسک فری Risk Free کردن معاملات.نکته خیلی مهم: در تریلنگ استاپ حد ضرر فقط در جهت معامله حرکت می کند به هیج عنوان خلاف جهت نباید حد ضرر را حرکت داد.
از تعیین تکلیف سهام عدالت تا تغییر در دامنه نوسان

از تعیین تکلیف سهام عدالت تا تغییر در دامنه نوسان

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از اعمال تغییراتی در سهام عدالت خبر داد و گفت: سهام عدالت در شورای عالی بورس در حال بررسی بوده و تقریبا عمده تصمیم‌گیری‌ها انجام شده است.
به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از ایسنا، دکتر مجید عشقی با بیان اینکه عرضه شرکت‌های دانش بنیان در بورس از سال گذشته آغاز شد، اظهار کرد: بعد از اینکه ضوابط پذیرش شرکت‌های دانش بنیان نهایی شد؛ تلاش کردیم پذیرش و عرضه این شرکت‌ها به نحوی باشد که منافع عمده عرضه آنها به خودشان برسد.
تحلیل تکنیکال شاخص کل بورس از تایم ماهانه تا 30 دقیقه

تحلیل تکنیکال شاخص کل بورس از تایم ماهانه تا 30 دقیقه

سلام وقتتون بخیر میدونید که قبل از هر کاری در بورس باید اول شاخص کل رو تحلیل کنید بعد برید سراغ اخبار و بعد از اون سراغ صنایع و گروه های مختلف ....خوب من تو این ویدئو شاخص کل بورس رو از تایم بالا یعنی ماهانه تحلیل کردم و ذره ذره اومدم پایین تا رسیدم به تایم 30 دقیقه و از روی تایم 30 دقیقه نتیجه گرفتم فردا چه بازاری خواهیم داشت (صعودی یا نزولی ) لطفا این ویدئو رو تا انتها ببینید و برای دوستاتون هم بفرستید .
اندازه و نقد شوندگی بازار فارکس

اندازه و نقد شوندگی بازار فارکس

قراره در این سری ویدئوهای بیبی استپ فارکس رو در سطح مقدماتی قدم به قدم بهتون یاد بدم و جلو بریم . سعی میکنم هفته ای دو یا سه ویدئو رو منتشر کنم . شما با دیدن این ویدئوها با بازار فارکس ، طرز کار آن و خیلی چیزای دیگه اشنا خواهید شد. پس اگه حتی دوس داری اطلاعات عمومیت رو در بازارهای مالی ببری بالا این ویدئوها رو دنبال کن :) .راستی اگه میخوای به من انرژی بدی برای سریعتر جلو بردن این سری ویدئوها ، میتونی ویدئوها رو برای دوستات بفرستی ، پیشاپیش از حمایتت ممنونم ... .این ویدئو قسمت چهارم سری ویدئوهای بیبی استپ هست و قراره مطالبی رو در رابطه با اندازه و نقدشوندگی بازار فارکس یاد بگیرید ....
خرید و فروش در فارکس به چه صورت است ؟

خرید و فروش در فارکس به چه صورت است ؟

قراره در این سری ویدئوهای بیبی استپ فارکس رو در سطح مقدماتی قدم به قدم بهتون یاد بدم و جلو بریم .سعی میکنم هفته ای دو یا سه ویدئو رو منتشر کنم .شما با دیدن این ویدئوها با بازار فارکس ، طرز کار آن و خیلی چیزای دیگه اشنا خواهید شد.پس اگه حتی دوس داری اطلاعات عمومیت رو در بازارهای مالی ببری بالا این ویدئوها رو دنبال کن :)
عضویت خبرنامه
برای افزایش کسب سود از بازار های مالی همین الان ایمیلت را وارد کن. ما برای شما سورپرایز های جذابی داریم.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...