سیستم معاملاتی MetaTrader 4

معامله گران بازار های مالی برای انجام معاملات خود به یک پلتفرم معاملات نیاز دارد تا بتوانند علاوه بر تجزیه تحلیل نمودار از طریق این پلتفرم معاملات خود را مدیریت کرده و از ابزار های کمکی نیز بهره ببرند.

پلتفرم های معاملاتی زیادی از جمله متاتریدر ، تریدینگ ویو ، سی تریدر ، ترید استیشن و نینجا تریدر و... از طرف شرکت ها و موسسات مالی ارائه شده شده اند تا بتوانند این نیاز را برطرف کند.
پلتفرم هایی که به آنها اشاره کردیم همگی از محبوبیت بالایی برخوردارند اما در این میان متا تریدر به واسطه ی قدمت بالا و همچنین ارائه رایگان کلیه ی ویژگی های نرم افزار از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و در میان معامله گران بازار فارکس رایج تر است.

نسخه کلاسیک رایجترین ترمینال معاملاتی متاتریدر 4 است که برای برای معاملات بورسی ،فارکس و حتی ارز های دیجیتال با حداکثر امکانات منتشر شده و میلیون‌ها معامله‌گر آن را استفاده میکنند.

در ادامه به بعضی ویژگی های این پلتفرم معاملاتی اشاره میکتیم و در انتهای متن نیز میتوانید فایل نصب این پلتفرم معاملاتی را برای نسخه ی ویندوز و اندروید دانلود کنید.

  • امنیت بالای معاملات با توجه به رمزنگاری پیچیده.
  • سیستم مدرن معاملات خودکار — Expert Advisors.
  • طیف گسترده تایم فرم نمودارها برای عملیات مختلف معاملاتی.
    • 9تایم فرم معاملاتی
  • بیش از 50 اندیکاتورهای داخلی برای تجزیه و تحلیل تکنیکال، که برای بررسی بازار فارکس و انتخاب بهترین زمان برای باز کردن و بستن معامله به شما کمک خواهند کرد. وهمچنین قابلیت افزودن اندیکاتور های سفارشی
  • 18 ابزار تجزیه و تحلیل

برای دانلود رایگان متاتریدر 4 آلپاری برای ویندوز کلیک کنید.

دانلود رایگان متاتریدر 4 آلپاری

پسورد فایل : karpiraa.com


برای دانلود رایگان نرم افزار متاتریدر 4 آلپاری برای اندروید کلیک کنید.دانلود رایگان نرم افزار متاتریدر 4

پسورد فایل : karpiraa.com


تجزیه و تحلیل بازار در Meta Trader 4

کتابخانه رایگان و بازار داخلی هزاران اندیکاتورهای کاربردی مکمل را در اختیار شما می‌گذارند و قابلیت تجزیه و تحلیل بازار را نامحدود می‌سازند. متا تریدر 4 پلتفرم مورد علاقه ی بسیاری از معامله گران در این بازار بوده و از طریق آن اگر در بازار Forex اتفاقی بیافتد، شما ابزار مناسب برای تشخیص آنها خواهید داشت و می‌توانید به موقع واکنش نشان دهید.

اطلاعات بیشتر در مورد Meta Trader 4

اطلاعات و دستورالعمل‌های متعدد به شما کمک خواهند کرد کار با نرم افزار متاتریدر 4 را یاد بگیرید و معاملات موثر انجام دهید.

اطلاعات آموزشی تکمیلی متا تریدر 4