بایگانی نوشته‌ها

دانلود اندیکاتور ایچیموکو Ichimoku Kinko Hyo متاتریدر 4

اندیکاتورKinko Hyo توسط یک ژاپنی ایجاد شده است و به همین دلیل یک نام ژاپنی برای آن انتخاب شده است. این اندیکاتور ابر ایچیموکو می تواند به روش های مختلفی برای اهداف مختلف استفاده شود.از این اندیکاتور متاتریدر 4 می توانید برای مشخص کردن جهت بازار و برای شناسایی و به دست آوردن فرصت خرید و فروش استفاده کنید. همچنین این سیگنال های ایچیموکو دارای تنوع بسیار زیادی بوده و که می توانید از استراتژی های آن استفاده کرده و سیگنال خرید و فروش دریافت کنید.
اندیکاتور RSI (Relative Strength Index)  متاتریدر 4

اندیکاتور RSI (Relative Strength Index) متاتریدر 4

اندیکاتور RSI میزان نوسانات قیمت در بازار بورس را بررسی می کند. با این کار معامله گر می تواند کار پیش بینی و ثبت جریان حرکت بازار بورس را براحتی انجام دهد. معامله گر با شناسایی بازارهای خرید و فروش بیش از حد می توانید درمورد انتخاب زمان مناسب برای معامله یک موقعیت تصمیم گیری کند. معامله گر در کنار آگاهی از RSI باید قادر به تشخیص اندیکاتور بر روی نمودار باشد تا بطور صحیح از آن استفاده کند. RSI بین دو محدوده مشخص (به نام محدوده نوسان سنج) و به شکل یک خط قابل مشاهده است. اندیکاتور مقادیر بین 0 تا 100 را دریافت می کند. معامله گران تکنیکال، بیشترین استفاده را از RSI داشته و در زمینه هایی همچون بورس، فارکس و بازارهای آتی (Futures) حرفه ای عمل می کنند.
بررسی وضعیت تأمین مالی بخش صنعت و معدن با تأ کید بر نقش بازار سرمایه، چالشها و پیشنهادها

بررسی وضعیت تأمین مالی بخش صنعت و معدن با تأ کید بر نقش بازار سرمایه، چالشها و پیشنهادها

چکیده تأمیـن مالـی فعالیت هـای تولیـدی همـواره یکـی از دغدغه هـای جـدی حـوزه تولیـد بـرای توسـعه کسـب و کارهـا بـوده اسـت؛ بـه گونـهای کـه در پایـش محیـط کسـب و کار کشـور کـه توسـط اتـاق بازرگانـی، صنایـع، معـادن و کشـاورزی ایـران بصـورت فصلـی منتشـر میشـود، تأمیـن مالـی بـه عنـوان یـک چالـش در رتبه هـای بـاال قـرار داشـته اسـت. ایـن مسـئله در برهه هایـی کـه کشـور بـا انـواع تکانههـا نظیـر کرونـا، تحریمهـای ظالمانـه و ... مواجـه اسـت، حادتـر میشـود. بـر ایـن اسـاس در گـزارش حاضـر سـعی شـده اسـت ضمـن بررسـی وضعیـت تأمیـن مالـی بخـش صنعـت، معـدن و تجـارت بـا تأ کیـد بـر بـازار سـرمایه، چالشـها و مشـکالت بنگاههـا احصـاء شـده و در انتهـا پیشـنهاداتی ارائـه گـردد.
اندیکاتور الگوهای کندل استیک متاتریدر StochCandles متاتریدر 4

اندیکاتور الگوهای کندل استیک متاتریدر StochCandles متاتریدر 4

اندیکاتور الگوهای کندل استیک  بر اساس فرمول ها و ابزارهای بدست آوردن الگوها در نمودار متاتریدر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به آسانی الگوهای کندل استیک را بر روی نمودارهای متاتریدر شناسایی کنید. الگوهای کندل استیک یکی از قدرتمند ترین روش ها برای انجام تحلیل تکنیکال می باشد که به وسیله هر الگوکندل استیک می توانید از وضعیت فعلی بازار باخبر شوید.
اندیکاتور فیبوناچی spudFibo متاتریدر 4

اندیکاتور فیبوناچی spudFibo متاتریدر 4

اندیکاتور فیبوناچی SpudFibo به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از خطوط فیبوناچی در نمودارهای متاتریدر استفاده کرده و آنها را شناسایی کنید. این اندیکاتور با قرارگیری بر روی نمودار متاتریدر، خط های فیبوناچی را به خوبی نمایش داده و آنها را به شما اطلاع خواهد داد. همان طور که در عکس مشاهده میکنید این اندیکاتور به صورت خودکار بر روی نمودار قرار گرفته است. با قرارگیری در این نمودار فیبوناچی به وسیله فرمول های خاص خود بر روی نمودار فعال است.
عضویت خبرنامه
برای افزایش کسب سود از بازار های مالی همین الان ایمیلت را وارد کن. ما برای شما سورپرایز های جذابی داریم.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...